דיו צבעוני למדפסת קנון

מחזיקים במדפסת קנון? זקוקים לדיו צבעוני?

מדפסות קנון נחשבות למדפסות איכותיות ואמינות והן מיוצרות בתהליכי ייצור קפדניים במיוחד באחת מהחברות היפניות הוותיקות ביותר בתחום המדפסות. חברת קנון היפנית הוקמה לפני יותר מ-90 שנה והיא מובילה את תחום הדיו למדפסות צבעוניות. הסטים של דיו צבעוני למדפסת קנון מגיע בסט אחד של צבעוני וסט של שחור. השילוב של 2 הסטים הללו מאפשר לכם להדפיס דפים צבעוניים באיכות גבוהה ועם רמת רזולוציה בלתי מתפשרת, שניתן לראות גם במכונות הדפסה תעשייתיות.

כמה עולה דיו למדפסת קנון?

המחיר לדיו למדפסת מהמותג קנון תלוי במידה רבה בסוג הדיו ובכמות הדפים שהדיו יכול לספק לכם. כאשר אתם קונים סט המשלב צבע שחור וצבעוני, אתם חוסכים בצורה משמעותית את ההוצאה על כל רכישה של דיו. כאן באתר תוכלו לקנות סט משתלם במיוחד הכולל צבע שחור המתאים לעד 220 דפים וקיט צבעוני המתאים לעד 244 הדפסות. אז כמה עולה דיו למדפסת קנון מקורי? המחיר מגיע לכמה מאות שקלים ודרך האתר יש לכם אפשרות להזמין את הסט המיוחד והמקורי של קנון עם שירות משלוחים עד לבית שלכם.

היתרונות של דיו למדפסת קנון

לקיטים של דיו צבעוני למדפסת קנון יש מספר יתרונות מוכחים. זהו דיו איכותי מאוד המאפשר לכם לבצע הדפסות ברמת רזולוציה גבוהה, גם לצרכים עסקיים. בנוסף לכך, הוא עמיד בפני דהייה ושריטות כאשר הוא מודפס על הדף והוא מאוד נוח לשימוש והחלפה בכל סוגי המדפסות של המותג היפני קנון. אנחנו בחברת מחסני דיו מציעים לכם את הדיו של מדפסות המותג קנון במגוון רחב של אריזות, עם אפשרות לשלב בין דיו צבעוני לשחור ולחסוך בהוצאה הכללית על דיו למדפסת. דרך האתר תוכלו להנות ממחירים נוחים ושירות משלוחים עד לבית שלכם או בנקודות מסירה מרכזיות של EPOST.

הזמנת דיו צבעוני למדפסת קנון

להזמנת קיטים של דיו צבעוני למדפסת קנון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים המופיע באתר ולבחור את הקיט המתאים ביותר למדפסת שלכם. אנחנו בחברת מחסני דיו נשמח לסייע לכם דרך הטלפון בתהליך ההזמנה במידה ולא מצאתם את סוג המדפסת שלכם בקטלוג האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *