למה לקדם אתר בגוגל

אם אתם חיים בעשור האחרון מעל פני האדמה סביר שאתם יודעים, לפחות באופן בסיסי, מה זה קידום בגוגל, קידום באינטרנט, פייסבוק ועוד. אך אם יש לי עסק משלי, שעובד לא רע, למה לקדם אתר בגוגל? למה לתקן את מה שעובד? ובכן, טוב ששאלתם! יש המון סיבות למה כדאי לכל עסק לבצע קידום בגוגל או קידום באינטרנט.

ובכן, למי שבכל זאת לא ממש יודע, נספר שקידום בגוגל הוא בעצם דחיפת האתר שלכם במעלה הדירוג של גוגל, על פי פרמטרים שגוגל מגדירה מראש (מעל מאתיים, לפי מקורות שונים), על מנת להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הפופולארי של גוגל.

קידום בגוגל מתחלק לשתי אופציות מרכזיות: קידום בגוגל ממומן וקידום בגוגל אורגני. לכל שיטה יש את היתרונות שלה, אך חשוב לציין כי קידום אורגני הוכח כבעל חשיבות גדולה יותר על ידי גוגל ועל כן, רוב הדגש בקידום אתרים וקידום עסקים הוא על קידום אורגני.

למה לקדם אתר בגוגל?

ובכן, מעבר לעובדה הכי בסיסית שהיום כל המידע נמצא על גבי הרשת, חשוב לזכור שהרוב המוחלט של אנשים בעולם אשר מחפשים עסק או שירות כלשהו, פונים קודם כל למנוע החיפוש של גוגל. אם יש יותר מ-65% מסך חיפושי הרשת, המנוע של גוגל הוא ללא ספק המוביל בתחומו ותאמינו לנו, אתם רוצים להיות שם.

סקרים שנערכו בקרב צרכנים מסביב לעולם, מוכיחים כי הימצאותו של אתר עסק בדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של המנוע של גוגל, גורמות ללקוחות חדשים לבחור בכם ולא במתחרים המדורגים נמוך יותר. כלומר, דירוג גבוה מעיד על אמון רב באתר, בעסק ובשירות אותו אתם מציעים. בעולם השפע בו יש מתחרים לכל עסק בכל תחום, חשוב להילחם על כל אפשרות יתרון שיש באפשרותכם להשיג וקידום אתרים בגוגל הוא ללא ספק אחד המרכזיים שבהם.

קידום עסקים

בעבר בעלי עסקים קטנים נהגו לחלק פליירים ברחבי העיר, לפרסם מודעות בעיתון המקומי ולתלות שלטי מבצעים ענקיים על חלון הראווה של החנות. כיום, באמצעות קידום בגוגל, ניתן להגיע לקהל יעד רחב אך ממוקד. קידום אורגני בגוגל מתבסס המון על תוכן מקורי המורכב ממילות מפתח וכך תוכלו לכוון את הפרסום שלכם לקהל יעד מסוים באזור ספציפי.